درب اتوماتیک شیشه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 145
:: بازدید ماه : 145
:: بازدید سال : 309
:: بازدید کلی : 1410

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

درب اتوماتیک شیشه ای
پنج شنبه 19 دی 1400 ساعت 10:53 | بازدید : 148 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

در زمان کنونی، مردم معمولاً یک در کشویی غیر ارادی را ترجیح می دهند، زیرا نیازی به اعمال فشار اضافی در حین باز کردن یا بستن آن نیست. این گیت‌ها برای مکان‌های تجاری، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، غذاخوری‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، کتاب‌فروشی‌ها و غیره ایده‌آل هستند. هر مکانی که افراد زیادی در طول روز رفت و آمد می‌کنند، می‌توانند با استفاده از درب‌های اتوماتیک از مزایای آن استفاده کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای معمولاً شفاف هستند که برای کارگاه‌ها ایده‌آل هستند زیرا افرادی که در بیرون راه می‌روند می‌توانند تمام محصولات موجود در فروشگاه را ببینند. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند، ممکن است تصمیم بگیرند وارد شوند. درهای شفاف همچنین به ورود مقدار زیادی نور به داخل ساختمان کمک می کنند زیرا از شیشه ساخته شده اند.
از آنجایی که درب های اتوماتیک کشویی شفاف هستند، می توانند به سردرگمی فرار و همچنین برخورد بین افراد کمک کنند. به عنوان مثال، هنگامی که شخصی در حال خروج از یک سوپرفروشگاه یا فروشگاه است در حالی که دیگری سعی می کند از همان در وارد خانه شود، آنها می توانند یکدیگر را ببینند و بنابراین می توان از برخورد جلوگیری کرد. اکثر درب‌های کشویی اتوماتیک بدون ایجاد صدا و یا ایجاد مشکل برای کسی بدون صدا کار می‌کنند.

در مقایسه با درب‌های شیشه‌ای کشویی امروزی تفاوت بسیار زیادی با درهای قبلی وجود دارد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار کم مصرف هستند. شیشه دو جداره باعث کاهش گرمایش و سرمایش ناهموار اتاق می شود. آنها عبور هوا از اتاق را از طریق محدودیت ها متوقف می کنند. با نصب درب های غیر ارادی در کارگاه خود می توانید فضای زیادی را صرفه جویی کنید زیرا درب ها به صورت افقی به داخل و خارج می شوند بدون اینکه به داخل یا خارج باز شوند. اگر فضا بیش از حد پر است، بهتر است این درها را جا بیندازید.

هنگامی که به دنبال نصب درب اتوماتیک کشویی در خانه، محل کار یا مغازه خود هستید، باید انواع درب های موجود و ویژگی های هر کدام را بررسی کنید. طرح ها و رنگ های زیادی از درب های نزولی در بازار موجود است. درب ها از مواد مختلفی ساخته شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. قبل از تصمیم گیری نهایی باید همه گزینه ها را به دقت بررسی کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال به فروشندگان محصول مراجعه کنید. حتی می توانید بسیاری از وب سایت ها را به صورت آنلاین بررسی کنید تا ویژگی های موجود و محدوده قیمت را بررسی کنید. برای اینکه در مورد درهای کشویی بیشتر بدانید، می توانید در اینترنت جستجو کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: